Бот-меню абонента в Telegram
Шановний абоненте! Ми постійно розвиваємося, щоб надавати Вам більш якісний та доступний сервіс. Раді повідомити про запуск нашого чат-бота – персоналізованого меню абонента. Завдяки цьому, абоненти можуть отримувати інформацію про стан рахунку, переглядати деталі історії руху коштів та облікові дані авторизації. Користувачі можуть замовити зміну тарифного плану, активувати “Безкоштовний доступ” та здійснювати оплату в боті безпосередньо зі свого телефону, що робить користування ще зручнішим та доступнішим.
Нова функція вже доступна для всіх користувачів Telegram, який є одним з найпопулярніших способів отримання інформації. Аби скористатися нею, необхідно перейти за посиланням або відсканувати QR-код камерою смартфону.
Під час входу у меню бота необхідно поширити свій номер телефону з метою ідентифікації користувача та збереження доданих логінів. Також можна додати в свого бота інформацію за декількома особовими рахунками абонентів (можна додати кілька логінів). Важливо, що інформування про оплату послуг або повідомлення про технічні роботи надходитимуть за кожним доданим логіном виключно у бота. Припинити отримання повідомлень у бота можна через налаштування його сповіщень.
Відтепер можна мати завжди під рукою актуальну інформацію про стан послуг усіх своїх логінів та логіни Ваших близьких. Із запровадженням новинки майже все необхідне є доступним просто у смартфоні у зручний час і спосіб.