Раді повідомити про завершення інтеграції інтерактивного голосового меню. Голосове меню абонента — це цілодобовий телефонний помічник який ідентифікує  номер телефону, що закріплений за договором з метою:

  • прослухати логіни які закріплені за номером телефону;
  • прослухати поточний баланс на рахунку;
  • самостійно активувати послугу “Безкоштовний доступ”;
  • почути інформацію про аварії чи техроботи та час їх завершення;
  • “розморозити” логін якщо давно не користувалися послугами;
  • замовити облікові дані авторизації послуг у повідомленні;
  • ознайомитися з акціями та програми лояльності;
  • дізнатися порядок та методи оплати за послуги.

Структура головного меню.

Цифра 1. Персоналізоване бот-меню абонента;

Цифра 2. Акції та програми лояльності;

Цифра 3. Інформація про оплату послуг;

Цифра 4. Отримати облікові дані авторизації

Цифра 5. Інформація по логіну.

Цифра 0. Для з’єднання з оператором технічної підтримки.

Перевагою IVR меню є самостійне отримання інформації за логіном цілодобово, навіть в нічний час доби. До кожного логіну можна закріпити ще два додаткові інформаційні номери телефону, крім основного на який відбувається відправка sms чи viber повідомлень. Змінити цей номер телефону можна в особистому кабінеті самостійно.

Нагадуємо, що всі дзвінки абонентів, що зверталися саме на технічну підтримку до оператора, але не дочекалися відповіді з нашої сторони, обов’язково отримують віддзвін на свій дзвінок.

На жаль для деяких логінів старого формату на зразок dobrodiy_s чи zap123 неможливо озвучувати фразою правильно. Такі логіни будуть змінюватися на новий форматі g123456 або 876543 при нагоді. Для коректного озвучування балансу за номерами договорів рекомендуємо звернутися до нас на лінію технічної підтримки для заміни логіну на вашому роутері в налаштуваннях у зручний для вас час віддалено від 7:00 до 24:00 за номером 0673418896 або 0733418896.