Шановні абоненти AZ-Techno сел. Запитів та с. Малі Підліски

Хочемо повідомити вас, що від 27.09.2024 послуги доступу до мережі інтернет для вас надаватиме інтернет-провайдер Gaziknet (ТзОВ “Газік Нет”).
Ми доклали всіх зусиль, щоб перехід був максимально непомітним та не вплинув на стабільність у користуванні зв’язком. Віримо, що нові зміни принесуть лише покращення якості послуг сучасними технологіями та більше можливостей для якісного доступу до інтернету.

Зміни для колишніх користувачів AZ-Techno селища Запитів та села Малі Підліски:

  • Доступні тарифні плани Мінімальний 100 Мбіт/c, Оптимальний 300 Мбіт/c, Максимальний 500 Мбіт/c, VIP 1000 Мбіт/с;
  • тарифний план 50 Мбіт/с за 240 грн переводиться на мінімальний по всій мережі Gaziknet 100 Мбіт/с за 260 грн;
  • Детально про тарифи для селища Запитів  та села Малі Підліски;
  • Доступна послуга SMART телебачення у тарифних планах Бандл-100 та Бандл-500;
  • Вартість оренди статичної IP-адреси зменшується з 100 грн/міс до 60 грн/міс.

Доступні програми лояльності:

  • “Безкоштовний доступ” – послуга “Безкоштовний доступ” дозволяє увімкнути доступ до всесвітньої мережі Інтернет, навіть коли на рахунку немає оплачених коштів;
  • “З турботою про друзів” – порекомендуйте другу, приєднатися до числа абонентів нашої мережі та отримайте бонусні кошти у сумі 200 грн на ваш абонентський рахунок;
  • “Кешбек від Gaziknet” – при поповненні особового рахунку на суму від 1000 грн і більше, одним платежем, отримуйте бонусне зарахування коштів в розмірі 10% від суми вашого поповнення.

Діючі акції для нових абонентів при підключенні інтернету:

  • Безкоштовне підключення інтернету;
  • Знижка -50% абонплати тарифного плану на півроку;
  • Подарункові ДБЖ для нових абонентів.

Керування послугами здійснюється в особистому кабінеті: my.gazik.com.ua або через Telegram Bot та Viber Bot.

За допомогою яких в абоненти можуть отримувати інформацію про стан рахунку, переглядати деталі історії руху коштів та облікові дані, замовити зміну тарифного плану, активувати “Безкоштовний доступ” та здійснювати оплату послуг.

Зняття абонплати здійснюється щомісяця кожного 1-го числа в повній вартості тарифного плану. Детальніше про “Заморозку” неоплачених логінів, після 16-го числа, можна ознайомитися за посиланням.

Доступні методи поповнення особового рахунку: ПриватБанк, Ощадбанк, monobank, NovaPay, EasyPay, City24, Touchcard та iPay.ua або оплачуйте онлайн.

 

Будь ласка, ознайомтесь з найчастішими питаннями і, можливо, ваше питання знайде свою відповідь!

 

Якщо у вас виникнуть проблеми в користуванні послугами або потрібна додаткова інформація, будь ласка, звертайтеся за телефонами 0673418896 або 0733418896 у будь який день тижня з 07:00 до 24:00.