Шановні користувачі!


vlc

Ми стараємось завжди бути з Вами на зв’язку щоб надавати потрібну допомогу! Для Вашої зручності, Ми розширили графік роботи технічної підтримки! Тому з 01.02.2021 року телефонна лінія компанії GazikNet буде відкрита для прийому дзвінків у будь який день тижня з 08:00 год. ранку до 23:00 год. вечора.


А також Ми впровадили в дію, оцінювання операторів технічної підтримки компанії GazikNet. Просимо Вас, після кожної розмови ставити оцінку оператору, який допомагав Вам отримати інформацію або усунути несправність. Зверніть увагу, що оцінку необхідно ставити за якість роботи оператора з консультації по Вашому питанню або допомоги у вирішенні Ваших труднощів з роботою послуг. Оцінювання відбуватиметься під час Ваших дзвінків на телефонну лінію технічної підтримки. А саме, після завершення розмови з оператором, Вам буде запропоновано оцінити якість обслуговування даного оператора, від 1-го до 5-ти. Де 1 – незадовільна робота оператора, 2 – погана, 3 – задовільна, 4 – добре, 5 – відмінна допомога оператора.

Просимо Вас залишатися на лінії після розмови та відповідально поставитись до оцінювання. Це допоможе нам стати краще для Вас.

vlc

З повагою команда GazikNet